Δράση Άξονα: Σχέσεις σχολείου οικογένειας (Γονεϊκή εμπλοκή)

Πραγματοποιήθηκαν πέντε βιωματικά εργαστήρια σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας Ο.ΚΑ.ΝΑ. και του ΚΕ.ΘΕ.Α. «Έξοδος», στα οποία συμμετείχαν γονείς των μαθητών του σχολείου, εκπαιδευτικοί και Ε.Ε.Π.

  • Στην πρώτη συνάντηση επιδιώχθηκε η γνωριμία των μελών της ομάδας, αποφασίστηκαν από κοινού οι όροι και οι υποχρεώσεις για την υλοποίηση της δράσης και συντάχθηκε το συμβόλαιο της ομάδας το οποίο επισφράγισε την εύρυθμη λειτουργία της.
  • Στη δεύτερη συνάντηση προσεγγίστηκε η έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας, πως αυτή ορίζεται για τον καθένα και ακολούθησε βιωματική αφήγηση προσωπικών εμπειριών.
  • Στην τρίτη συνάντηση κατατέθηκαν τα αποθέματα σε κύκλο μικροομάδων αλλά και ατομικά στην προσπάθεια απόδοσης ενός χάρτη ψυχικών αποθεμάτων. Στόχο αποτέλεσε η επικοινωνία, η ανταλλαγή και το μοίρασμα των προσωπικών αντιλήψεων.
  • Στην τέταρτη συνάντηση δημιουργήθηκε σε μικροομάδες παραμύθι με θέμα τη συνέχιση και τον επαναπροσδιορισμό των συναισθημάτων – αποθεμάτων μετά από «ρωγμές» που βιώνουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας.
  • Στην πέμπτη και τελευταία συνάντηση της ομάδας, στην οποία ως αξιολογητικό μέσο χρησιμοποιήθηκε το ημερολόγιο αναστοχασμού με στόχο την ανατροφοδότηση. Οι κατευθύνσεις του ημερολογίου επικεντρώθηκαν στο τι κρατάμε, τι διώχνουμε και τι προσδοκούμε από το βιωματικό εργαστήρι και την αλληλεπίδραση σχολείου – οικογένειας.

Δράση Άξονα: Σχέσεις σχολείου οικογένειας (Γονεϊκή εμπλοκή)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κύλιση προς τα επάνω