Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας – Σχέδια Δράσης

Ενόψει της υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου  της σχολικής μονάδας το ΙΕΠ εξέδωσε τις ακόλουθες οδηγίες:

Στην εφαρμογή καταγράφονται: 

  • Ο στόχος κάθε Σχεδίου Δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μονάδα
  • Ο τίτλος του
  • Ο/Η Συντονιστής/-τρια της Ομάδας Δράσης (με επιλογή από λίστα).
  • Η αλλαγή της επιλογής αυτή θα είναι δυνατή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχει λόγος.

Η επιλογή Συντονιστή/-τριας παρέχει αυτόματα δικαίωμα πρόσβασης στην επόμενη  «Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης» με τους προσωπικούς του/της κωδικούς στο  Π.Σ.Δ. (βλ. Οδηγό Εφαρμογής http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m), η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην ίδια εφαρμογή. 
Υπενθύμιση:

❖ Στόχοι καταγράφονται ΜΟΝΟ σε συνάρτηση με τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιηθούν  για την επίτευξή τους. 

❖ Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε μία τουλάχιστον Ομάδα Δράσης, με βάση  τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα. 

❖ Ο αριθμός των Ομάδων Δράσεων, άρα και των Σχεδίων Δράσης, εξαρτάται από τον  αριθμό των εκπ/κών του σχολείου. 

❖ ΔΕΝ είναι απαραίτητο να γίνουν Σχέδια Δράσης σε όλους τους άξονες.

❖ Μπορούν να υλοποιηθούν παραπάνω από 1 Σχέδια Δράσης σε έναν άξονα (π.χ. 2 ή  3 Σχέδια Δράσης στον 1ο άξονα: Διδασκαλία και Μάθηση, από διαφορετικές Ομάδες  εκπαιδευτικών/ειδικοτήτων)  

❖ Είναι αυτονόητο ότι τα ολιγοθέσια σχολεία (έως 5 εκπ/κοί) μπορούν να υλοποιήσουν  ένα μόνο Σχέδιο Δράσης κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς.
❖ Οι εκπαιδευτικοί των ολιγοθέσιων σχολείων μπορούν να συνεργαστούν με  εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων επιλέγοντας στόχους που αφορούν σε κοινούς άξονες  π.χ. συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε κοινές επιμορφωτικές δράσεις ή συνεργασία  ενός νηπιαγωγείου με όμορο δημοτικό για θέματα μετάβασης. 
❖ Εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν  σε Δράση της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.

Κύλιση προς τα επάνω